maanantai 11. lokakuuta 2010

Työhuone.

Pitkästä aikaa.. Kesä on mennyt ja syksykin on jo pitkällä. Nukkekoti projekti on ollut käytännössä jäissä koko lämpimän kesän. Syksyn myötä olen taas saanut intoa näpertelyyn.

Työhuone on pikkuhiljaa valmistumassa entisen kylpyhuoneen paikalle. Pönttuunin (näitä on niin kiva tehdä) olen tehnyt jo keväällä, samalla kaavalla kuin talon kaksi muutakin samanlaista uunia.

Työpöytä ja seinähyllykkö on tehty balsasta. Lautalattia odottaa vielä inspiraatiota :)
















































6 kommenttia:

  1. Mielelläni tekisin töitä työhuoneessasi!
    Pönttöuuni onkin hieno ja lipasto...Ihana♥
    Syysterkkuja, piikko

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, ylemmän kommentoijan sanoin, erittäin viihtyisän näköistä. :)

    Blogisi on ihana piristävä ja kuvia on mahtava katsella!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Anna ihanasta blogistasi!! Minä olen kanssa kotiäiti, ja hurahdin nukkekoteihin noin puoli vuotta sitten, kun tyttäreni sai nukkekodin syntymäpäivälahjaksi. Olen aloitellut nukkistelua tällä talolla ja haaveena on nyt minulle oma kartano :) Tykkään ihan hirveästi hillityn tyylikkäästä otteestasi. Odotan aivan innolla uusia postauksia, katselin ja luin kaikki edelliset huolella läpi.

    Mukavaa talven odotusta!

    Ystävällisin terveisin JohannaMaria

    VastaaPoista
  4. This is a wonderful dollhouse. And unless you look very closely it is impossible to tell that you are actually seeing a miniature instead of a real house. pictures of miniature wooden dollhouses

    VastaaPoista
  5. kaunista! Olet todella taitava tekemään.

    VastaaPoista